Checkout Now

Reklamacije i povrati

Otprema robe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se tijekom dostave ne oštete. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod djelatniku dostave. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi s oštećenjima koja mogu nastati tijekom dostave. 

Dostava

Za dostavu koristimo usluge kurirska službe Hpexpres. Mi robu šaljemo s otkupninom i vi ju plaćate pouzećem. U sezoni  rok dostave je od 24-48 sati a za otoke i nešto duže.

Reklamacije i povrati

Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom, imate ga pravo vratiti uz predočenje računa. Povrat novca  u visini vrijednosti proizvoda izvršit ćemo Vam u roku od 30 dana od dana primitka proizvoda uplatom na Vaš tekući ili žiro račun.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Rokovi unutar kojih kupac može vratiti proizvod i dobiti povrat novca:

· 15 dana od dana primitka proizvoda za koji pri preuzimanju utvrdite da ne odgovara očekivanjima prema izvršenoj promidžbi.

· U roku 8 dana od dana utvrđene mane pri korištenju proizvoda.

Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana  kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte ili  na telefon  033 721 979 u vrijeme od 8:00 - do 16:00 sati kako bismo pokrenuli akciju  pronalaženja pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu kurirske službe nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Povrat robe/reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te Vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas obavijestite odmah putem e-pošte ili na kontakt telefon. Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo Vama poslati ispravan proizvod na naš trošak. Zamjenski artikal šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.

Proizvod mora biti vraćen nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljenu robu .

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a Vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.

Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. 

Pravo na raskid ugovora

Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača. U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran. Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada je Edenski vrt d.o.o. predao pošiljku  dostavnoj službi.

Podnošenje prigovora potrošača

Sukladno čl. 8 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu Edenski vrt d.o.o. Zrinski vrt 6 Virovitica.

Odgovor na Vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

Online riješavanje sporova

 

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti klikom na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Služba za korisnike

Dodatci

Powered By OpenCart
Sadnice.info-Edenski vrt prodaja voćnih sadnica © 2017